söndag 29 april 2012

DAGENS OUTFIT för syns skull.




Hej. Här ser ni 2 bilder där jag bär olika glasögon. Det var nämligen så att ena skammeln gick av på mina nuvarande glasögon, men som tur var hade jag ett par gamla, som jag hade fått 1997. Jag blev förvånad för jag såg bättre men dessa. Optikern förklarade detta med att vissa får bättre syn, blir alltså yngre. Nu hoppas jag att denna föryngring skall fortgå på den övriga kroppen, ex få tillbaka håret, visdomständerna och kanske även mjölktänderna, hörseln blir som i unga dar, kommer att höra syrsorna, slippa klippa hår i öron och näsa, starkare muskler m.m. m.m. Vi får väl se hur det går, man kan ju alltid hoppas.
Ungdomliga hälsningar Stigge

2 kommentarer:

  1. Snyggt, och väldigt praktiskt med föryngringen! Men så när som på frisyren liknar du ju lite din morsa! Samma ögon och mjuka smile.

    SvaraRadera
  2. Absolut! Mor Hanna upp i dagen.

    SvaraRadera