tisdag 10 juli 2012

EUROVISIONSSCHLAGER-tävlingen till Malmö, HURRA.

Hej. Ja , nu snuvade vi Stockholm på den här godbiten,det var inte dåligt gjort. Nu gäller det att göra det bästa av detta tillfälle. Babusjorna från Ryssland gjorde ju succé i Baku, därför tror jag att några bönder från ex. Österlen skulle kunna lära sig sjunga en sång på sin säregna dialekt. Ni vet ju hur det går till, ni har ju sett i TV där körer blir proffsiga efter några månader. Själv kan jag sjunga lite grand, men ofta kan jag bara första strofen i sångerna, men jag kan väl också lära mig, kanske leda denna lilla kör till stordåd. Vi har ju nästan ett helt år på oss. Vad tycker ni, kommentera gärna
hälsningar Stigge

2 kommentarer:

  1. Bra idé. Malmösjorna kommer att göra succé! Ut och fånga bönder nu. /Ola

    SvaraRadera
  2. Du har en lysande plan, Sickan!

    SvaraRadera