lördag 31 augusti 2013

HÖSTSTÄDNING, KAN DET VÀ NÅT ?

HEJ. Ja, nu är det snart dags att ta itu med höststädningen eller storstädning, som det kallades förr i tiden. Jag har vid varje städning under året varit den som har hand om dammsugningen. Det har gått bra, men efter min frus starroperation, hon ser ju bättre nu, har jag fått en del klagomål på resultatet. Själv har jag haft problem med ena ögat en tid, förbättring pågår, men jag ser något sämre nu. Det har gjort att min fru om möjligt blivit ännu vackrare!
Storstädning behövs lite varstans, nyligen städades ju en dålig skola bort, kanske det blir mer framöver
, det finns ju gott om verksamheter som sköts dåligt, vårdhem, sjukhus ,skolor m.flera. Så kvasten behövs lite här och var.
hälsningar Stigge

1 kommentar:

  1. Fram med nya dammsugarpåsar Stigge! Det verka också på Obama som vi borde städa på egen trappa i Malmö.

    SvaraRadera