måndag 19 maj 2014

EUROPA-HÄRKOMMER JAG.......


HEJ. Så ger jag mig ut i EUROPA för att pejla stämningen inför EU-valet. Jag börjar med BERLIN och skall försöka få tag i ANGELA MERKEL(det är hon som är hövdingen),som bestämmer det mesta. Hon var mycket intresserad av förslaget att flytta EU-PARLAMENTET till Malmö-Köpenhamn. Ni såg förslaget i min blogg för inte så länge sedan. Under tiden kan ni som vill gå och rösta och gärna lägga till mitt namn på lämplig röstsedel, ni vet vad jag står för :tolerans, medmänsklighet, sunt förnuft, håller på AMNESTY. Konkurrensen  är inte överväldagande, ålder spelar tydligen ingen roll, om inte annat kan jag bli politisk vilde i EU-parlamentet. Det lär vara lönande att bli med i församlingen. Vi får se vad som händer.
hälsningar STIGGE, på resande fot

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar