torsdag 11 juni 2015

BEHÖVER DU ÅDERLÅTAS ?

HEJ.  Har du problem med benen, vänd dig till VENOUS CENTER på läkargruppen ELLENBOGEN. De utför bl.a laserbehandling mot åderbråck med fina resultat, härlig vänlig personal och kunnig. Jag var där häromdagen och fick fixat bägge benen, jag var hemma efter 2 timmar omlindad på benen, såg ut som en bengalisk lansiär, hemma på permission. Under min behandling skrattade de och snackade de 3, som behandlade mig. Jag trodde de hade roligt åt min s.k hammartå, men det var bara deras vanliga glädje under arbetet. Jag hade s.k medicinsk remiss så därför var kostnaden låg. Bilden ovan visar hur mina ben skall se ut om 4 veckor, idag ät lindorna borta och det syns knappast något, har cyklat ett bra runda idag.
hälsningar STIGGE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar