fredag 9 juni 2017

KOM HEM-------

HEJ. Det blev en trist avslutning för ZLATAN i Manchester united, Knäskadan var svår och operation blev nödvändig, är det slut nu. NEJ,NEJ,NEJ. Själv råkade jag också ut för en knäskada med cykeln när jag skulla hoppa av, det blev inte så allvarligt, men ett vistt besvär har jag. ZLATANs och min moderklubb var MBI, jag spelade dock handboll där i mina ungdomsår. Så jag vet att det var gott virke i alla spelare i denna förnäma klubb, som senare blev MABI. Jag vet därför att du snabbt kommer att återhämta dig, lämna ENGLAND, det verkar vara  ett land på nergång, Hörde precis i nyheterna att det var slut för din del i MANCHESTER, så det blir läge för dig att KOMMA HEM, du kommar att bli varmt mottagen. Vi i Malmö längtar!!!
STIGGE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar