fredag 14 juni 2013

PRISTÄVLINGEN ÄR AVGJORD OCH AVSLUTAD !

 
HEJ. Så blev det klart. I första omgången blev signaturen Stefano segrare med 3.247:- och signaturen Pinglemor 2:a med 2.649:-.
I andra omgången segrade signaturen Zouphie med 5000:- och signaturen Erik 2:a med 4.585:-.
Grattis till segrarna och tack till alla deltagarna. Det blev ju en del differenser, konstigt att jag med mitt namn Magnaten inte värderades högre. Det rätta svaret var nämligen  5.880:-!!. Nu tar jag pengarna och  åker några dagar till Frankrike.
Vinnarna kan meddela mig per G-mail, som finns angivet på min Blogg hur de vill erhålla sina priser.
hälsningar Stigge

3 kommentarer:

  1. Min G-mail adress: magnatens@gmail.com
    Stigge

    SvaraRadera
  2. Ska bli bättre på att gissa! Ha en underbar vistelse på Ile D'Yeu!
    Pinglemor

    SvaraRadera
  3. Önskar dig en trevlig resa till Frankrike.
    Mvh:Hallandskusten.

    SvaraRadera