tisdag 27 januari 2015

NÄR VISDOMEN TAS BORT.....

HEJ. Som ni vet så finns det ett par visdomständer i munnen , som ibland blir besvärliga och måste tas bort, även om de är fullt friska. Mina försvann ganska tidigt i livet, men jag har behållt min visdom på grund av att det har funnits en vice visdomstand, en gammal trotjänare, full av amalgam, men idag åkte den ut, mycket besvärlig att ta bort. Så nu får vi se om min visdom försvinner. Det kostade en slant att få bort den, men  hoppas att jag kan få ROT-avdrag, man kan ju alltid prova.
hälsningar fråm STIGGE, som har lite ont.

4 kommentarer:

  1. Hej Stigge,

    hoppas att smärtan går över snart. Själv går jag och hoppas att jag kan undkomma just detta ingrepp. Man har ju hört historier...

    Måste säga att jag fnissade högt åt ditt ”ROT-avdrag”. Det är alltid ett nöje att titta in här!

    SvaraRadera
  2. tack för din medkänsla, det gjorde faktiskt inte ont efteråt, nu väntar jag bara på " ROT-avdraget"
    hälsningar Stigge

    SvaraRadera
  3. Önskar god hälsa framöver

    SvaraRadera
  4. tack för din önskan
    hälsningar Stigge

    SvaraRadera