lördag 15 november 2014

DAGENS OUTFIT (djurvänlig)

HEJ.  Dagens huvudperson är EURASIER valpen FLOYD, 4 månader, en ras som funnits i Sverige sedan 1994,  han blir vår nya älskling i familjen. ägare ett av våra barnbarn. Var ganska dyr, men är värd varenda krona !!
Övrigt: KGB:s vintermössa från S:t PETERSBURG, inköpt secondhand butik i Stockholm 40:( kan vara Putins avlagda).
Halsduk H&M, 5 år gammal 100:
JACKA Malmströms utförsäljning 395:- 3 år gammal, fantastiskt skön,
GLASÖGON av äldre typ , 15 år gamla, ser bra med dem. men jag får nya till jul.
Nu går jag ut med FLOYD hälsar STIGGE

3 kommentarer:

  1. Åh!! Jag ser fram emot att se er båda två snart!!!! :) :)

    SvaraRadera
  2. Så trevlig blogg. Har själv en blogg, och jag tycker som du (hörde dig på radion) att det är roligt att skriva lite varje dag. Jag tar dessutom många bilder, det tycker jag är jätteroligt att lägga in, och det illustrerar vad jag gör.
    ulligtgulligt.blogspot.se

    SvaraRadera
  3. Hörde också dig på radion idag, trevligt!
    Och vilken jättefin vovve, helt underbar!

    SvaraRadera