måndag 3 november 2014

POCKETBOKEN I FOKUS....

HEJ.  Nu går höstförsäljningen igång på allvar och en lämpligare present än en pocketbok finns inte, billig och lätt att handskas med. Det finns ett jättestort sortiment, men missa inte den här, Mikael Bergstrands bok nr 2 om Goran Borg i Indien, rolig och har blivit en succè precis som den förra " Delhis vackraste händer, som kom ifjol och fortfarande säljer bra.
Det finns mycket att välja på, så det är bara att ladda med några stycken. 

Mycket nöje önskar STIGGE

2 kommentarer:

  1. Tack för tipset. Finns inget bättre än ett pocketformat med fantastiskt innehåll.

    SvaraRadera
  2. Köpte boken efter jag såg det här till min sambo som läst "Delhis vackraste händer" och blev mycket förtjust i. Då hon varit i Indien rätt mycket var igenkännandefaktorn stor. Jag kommer säkert att läsa dem jag med när jag plöjt igenom de böcker som liggerpå förtur.

    SvaraRadera