tisdag 4 november 2014

DAGENS OUTFIT

HEJ. Här har ni outfiten, som fanns i intervjun i DAGENS NYHETER om min blogg idag den 4 november,sidan 31, INSIDAN, en serie om vad äldre sysslar med. Läs gärna intervjun, jag tycker den är trevlig.
ROCK, fransk gåva för 3 år sedan. SKjORTA, Brothers 2 år 500:-
MÖSSAN, inköpt second handaffär i Stockholm.KGB-vintermössa från S:T PETERSBORG, kan vara PUTINS 40:
11 vån i Malmö centrum med halva Malmö i bakgrunden.
hälsningar STIGGE, som nu ser matchen MFF-ATLETICO MADRID, spännande

2 kommentarer:

  1. Hittade din sida genom DN artikeln. Den inspirerar mig till att ta tag i min egen blogg.
    Tack!

    SvaraRadera
  2. Vad kul med ett reportage i tidningen! Jag läser alltid det du skriver, det är mycket trevligt och välskrivet! Varma hälsningar, Amanda

    SvaraRadera