söndag 7 februari 2010

vintertid

Hej. Ja, vintern håller i sig, snöröjningen är sådär. Men vi är ju relativt lyckligt lottade, i torsdags hade vi besök av en Österlen-boende, där nere har dom verkligen problem. Det tog henne 3 timmar att komma till Malmö.

I fredags ringde vårt äldsta barnbarn Kim från Indien där han just nu är på besök hos sina föräldrar tillsammans med sin flickvän och hennes mamma. Kim bor annars i Melbourne sedan 3 år där han studerar ekonomi. Det var härligt att prata med honom och han berättade att han kommer hem i sommar på en längre semester.

Igår såg jag Sissela och dödssynderna på TV, hon berörde högmod och pratade om alla bloggarna som var väldigt högmodiga så jag blev en aning eftertänksam, det blir kanske lite mycket det egna som komer fram i min blogg.Jag får skärpa mig.

Jag återkommer snart

hälsningar Stigge

1 kommentar:

  1. Du ska sbsolut fortsätta att berätta om dig själv och ditt liv. Det är ju det som är intressant. Har ingenting med högmod att göra.

    SvaraRadera