söndag 2 oktober 2011

Svaret och vinnaren!

Hej, vilka bra gissningar ni gjorde på mina femmor och tior. Det var en av er som till och med gissade på pricken helt rätt! Vinnaren heter bokmald och det rätta svaret var 6250! Grattis till dig, du vinner boken "Dehlis vackraste händer". Det är min son Mikael Bergstrand som skrivit denna fantastiska bok, så säg till om du vill ha den signerad. Boken, som jag tidigare skrivit lite om, handlar om en medelålders man som blir medlurad till Indien. Den har redan sålts till flera länder och blivit mycket uppskattad av kritikerna. Grattis än en gång! Du kan maila din adress till magnatens@gmail.com så får du den om ca 10 dagar. Jag ska nämligen ta en tur till Paris för pengarna jag sparat ihop. 
Så, ha en trevlig vecka, au revoir! /Stigge

4 kommentarer:

  1. Åh vad roligt! Det var första gången jag deltog i en bloggtävling. Jag mailar min adress på en gång och ser med spänning fram emot att få läsa denna bok.

    SvaraRadera
  2. Jag glömde skriva det i mitt mail, men givetvis blir jag glad över ett signerat exemplar!

    SvaraRadera
  3. Jag som skriver här på Magnatens blogg vill
    naturligtvis säga: Grattis! till vinnaren.
    Mvh: Mio

    SvaraRadera
  4. Grattis!! Du har med all säkerhet en härlig läsupplevelse framför dig!!

    SvaraRadera